עורך הדין אורי דניאל תיק 4000

אורי דניאל עורך דין רמת גן

אייך יתכן שישנם כל כל כך הרבה מקרים מתועדים לאורך השנים, ועדויות כואבות ומצמררות ממקור ראשון, על השיטה של עו"ד אורי דניאל לרמות ולעשוק את לקוחותיו שלו, לנצל את חולשותיהם, פחדיהם וחוסר ניסיונם במבוכי העולם המשפטי, בכדי לגזול לעצמו את הן את כספם והן את הכספים המגיעים להם, ושום דבר מזה אינו מגיע לכלי התקשורת?

מעבר למנהגו להטיל אימה על כל מי שעלול לפרסם דברים שיפגעו בו, יש לעו"ד אורי דניאל קשרים ענפים ומפותלים בתקשורת הישראלית, כמו גם בפרקליטות ובמשטרה.

אחד מהקשרים שיש לו הוא עם לא אחר מאשר הטייקון שאול אלוביץ, הבעלים של בזק ואתר ואללה, שעומד בימים אלו בפני משפט של שוחד ושחיתות יחד עם רה"מ נתניהו בתיק 4000 המפורסם.

מסתבר שלא רק ביבי עסוק מבוקר עד ערב בהעלמת פרסומים שליליים ולא נוחים מבחינתו. במייל שקיבלנו מעובד לשעבר באתר ואללה הוא סיפר שבמקביל לסיקור האוהד ושירות הVIP שקיבלו בני הזוג נתניהו, היו עוד כמה שנהנו משירות מיוחד ואוהד מטעמו של הטייקון שאול אלוביץ. אחד מהם הוא עו״ד אורי דניאל, שהצליח באופן שיטתי להעלים פרסומים שליליים, לגנוז סיפורים בעייתיים ולדחוף אזכורים חיוביים.

אותו עובד סיפר על מקרה אחד שבו אחד מעורכי עמוד החדשות עמד להעלות אייטם על החשדות הקשים נגד דניאל, אבל ברגע האחרון, רגע לפני שהידיעה עלתה לאוויר, הגיעה הוראה מלמעלה לגנוז אותה.

בידינו עדויות רבות, שאת חלקן נחשוף בהמשך, כיצד מעבר לאיומים והפחדות כלפי כתבים שנחשפו לחומרים ועדויות המציגים את מעשיו הפושעים, כולל איומי תביעה במאות אלפי שקלים כלפי מי שיעז לכתוב או לשדר אייטם שלילי עליו, עו"ד דניאל מטפח קשרים אפלים עם גורמים חזקים בעולם התקשורת והממסד, כאשר גם כאן בהתאם לשיטתו קשרים אלו נשענים על איסוף מידע וחומרים מפלילים יותר מאשר על אחווה כלשהי.

מחשבה אחת על “עורך הדין אורי דניאל תיק 4000

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *