תרגיל 13 של עורך הדין אורי דניאל

עורך הדין אורי דניאל מנחה את המשטרה

בחודש יוני של 2010 שלח עורך הדין אורי דניאל מסמך בן 10 עמודים המכיל את פירושים לחומרי חקירה, הצעות, והנחיו חקירה שכללו שאלות ורעיונות למשטרת ישראל. המסמך נועד לסייע למשטרה לחקור מתלוננת אשר הגישה נגד עו״ד דניאל תלונה על אונס.

לימים, אותה מתלוננת הפכה לתובעת בתיק אזרחי, אחת מתוך 4 נשים שהתלוננו על אורי דניאל על אונס ועשתה פוליגרף ויצאה דוברת אמת.

המסמך – ״כיצד לחקור את המתלוננות 1 ו-2 נגד עו״ד אורי דניאל״ היה בנוי באופן מאוד מחוכם. בחלקו הראשון, מאין סיפור הזוי ומופרך אשר מבחינת עו״ד אורי דניאל הופך את המתלוננות ״למותרות״. כלומר, היות שסיפורי הבדים ״נכונים״- מותר היה לפגוע בהן, לאנוס ולהטרידן מינית.

החלק השני – ניתוח אופי לעדים של המתלוננות, במסגרת זו הוא בעצם מציע למשטרה מי העדים המתאימים להביא ולמה. בחלק האחרון והמחריד ביותר – שאלון שנכתב במיוחד עבור המתלוננות.

עו״ד אורי דניאל ניסח עבור המשטרה את השאלות שיש לשאול את המתלוננות באופן מפורש, דניאל לא הסתפק ברשימת שאלות מבוססות עובדות אשר נועדו להפריך את האונס וההטרדה. לא.

עו״ד דניאל כתב שאלון אשר בנוי כמו במבנה פסיכולוגי שנועד לבלבל את המתלוננות, להכניס אותן למצוקה ולשבור אותן! לא להפריך את העדויות שבידיהן, אלא להוציא אותן מדעתן, משלוותן, להרוס כל שביב של יציבות שעוד נותר להן לאחר התלונה והעימות והאונס עצמו.

עו״ד אורי דניאל מרשה  לעצמו לקחת את מקומם של מטפלים, שופטים ושל חוקרים במשטרה. הוא עושה בתחנת מרחב ירקון כרצונו. מנחה ומנתב את החקירות. מאוחר יותר, הוא גם מעלים ראיות מתוך התיקים והעימותים שצולמו. תיק של מתלוננת 2 נעלם לגמרי ואין שום יכולת להחקות אחריו. כראיה נוספת למעורבותו הרבה בהתנהלות התחנה, ניהול חקירות אשר קשורות בו ולסובלנות מעוררת הפלצות לה הוא זוכה, המסמך הזה, המחריד כל כך הופך להיות חלק מתיקי החקירה של 4 המקרים.

השאלות שהן נשאלות הן אכן השאלות אותן עו״ד דניאל מנסח.

העדים, הם אותם העדים עליהם עו״ד דניאל ממליץ.

שאלות על חוקיות פעולה כזו עלו כבר, אבל אין מי שיענה. כי נשים מותרות. נפגעותיו של עו״ד אורי דניאל – מותרות. כי אורי דניאל עו״ד והוא חושב שהוא חזק, והוא חושב ומתנהל בעולם כאילו מותר לו.

האם אי פעם שמעתם על אדם אשר הואשם באונס ושלח דף שאלונים והנחיות למשטרה? 

האם שמעתם אי פעם שהמשטרה פועלת בהתאם להנחיותיו של אדם אשר הואשם באונס בכל הנוגע לניהול החקירה נגדו?

עו״ד אורי דניאל, ניצל את כל יכולותיו, את כוחו, את לשונו החלקלקה בכדי להפוך את המתלוונות לשקרניות, בדאיות ונשים חסרות ערך ומילה. הוא האכיל את המשטרה בכפית בעובדות, בעדים, ושזר להם את שני אלו יחד באופן שבונה סיפור אחר מזה שסיפרו המתלוננות.

באמצעות סיפורי בדיה, עו״ד אורי דניאל חושב שהוא יוכל להמעיט מהמעשים אותן עשה ל- 4 נשים!

אבל, 3 פוליגרפים לא משקרים! ועורך הדין אורי דניאל, הוא עו״ד אשר הורשע השנה על ידי ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין ובחודש האחרון קיבל גזר דין. במסגרת גזר הדין, נכתב באופן מפורש ובלתי משתמע כי עו״ד דניאל היה צריך להיות מושעה בפועל!

מטעמי צנעת הפרט והיצמדות להנחיותיו של בית המשפט העליון בנוגע לאיסור פרסום, אני מפרסמת רק 2 קטעים מתוך המסמך. ניתן לפנות אלי באופן פרטי ואני אשמח לשתף את הנוסח המלא, מצונזר בהתאם להנחיות בית המשפט.

מחשבה אחת על “תרגיל 13 של עורך הדין אורי דניאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *