״אני״ נגד עורך הדין אורי דניאל

#למהלאהתלונננתי, כי המדובר הוא בעורך הדין אורי דניאל אשר אנס והטריד 4 נשים, כי הוא היה חבר של המשפחה, כי הוא היה חבר קרוב של אמא שלי, כי הוא היה מטופל של אמא שלי, כי פחדתי ממנו פחד מוות, כי לא ידעתי מה לומר, כי ברגע מסויים היה לי בלאק אאוט.

#למהלאהתלוננתי כשכבר נערמו נגדו האשמות?!

כי הוא השתמש במילה כת בכדי להשחיר את שמות קורבנותיו, לעשות להן דה לגיטימציה, כי הוא אמר שהן כולן שטופות מח ולא רציתי להיות אחת מאלו שהמשטרה וחבריו של דניאל התעללו בהן, פחדתי ממנו!

#למהלאהתלוננתי? לא חשבתי שיאמינו לי, כי יש לי את סיפור אמא שלי שהתעללה בי ולא היה לי בחיים האדם שיגיד לי שמי שעברה התעללות מינית כילדה, סביר שתעבור פגיעה נוספת במהלך חייה כי ככה זה, קורבן היא קורבן היא קורבן.

עד שמצילים אותה.

אבל מעשה אחד עשיתי, העדתי נגד עורך הדין אורי דניאל בבית המשפט המחוזי בתל אביב בפני השופטת בדימוס דליה גנות במסגרת תביעה אזרחית של 4 נשים אשר האשימו אותו באונס.

השופטת גנות הקשיבה לי קשב רב בזמן שסיפרתי את האירוע שהוביל אותי לרגע הזה של עדותי.

הפנים שלו מעבר לאולם רחב הידיים, הרגע שקלט שאני זוכרת את מה שקרה..

אני בת 14, היה ליל שישי ועורך הדין אורי דניאל הסכים להחזיר אותי מבית חברים בתל אביב לבית בו התגוררתי עם אימי בכפר סירקין. הייתה לו מכונית BMW לבנה, חדישה ומהירה.

נכנסתי לרכב ונסענו לכיוון הכפר הירוק. כשפנינו ימינה לכביש המהיר לכיוון פתח תקווה, עורך הדין אורי דניאל האיץ את הרכב ונבהלתי מאוד. ביקשתי שיאט בזמן שהצמדתי אלי את חגורת הבטיחות.

הוא האיץ, מגביר את הווליום.

אני זוכרת את האורות הכתומים של כביש 5 ולפני שהספקתי לקחת נשימה, חצינו את מחלף מורשה.

לפנים יכולתי כבר לראות את בית העלמין ירקון, הסתכלתי מהחלון, מנסה להרגיע את עצמי, מרגישה את האוטו נע מתחתיי בטירוף ואז – כף יד הונחה על הירך שלי. עורך הדין אורי דניאל התחיל להחליק את כף היד שלו אל פנים הירך שלי, אצבעותיו לוחצות כנגד הבשר שלי, היד החזקה, הנחושה, המשיכה להחליק פנימה בין רגלי

מעלי גשר בית העלמין ואז – חושך.

אני לא זוכרת איך המשיכה הדרך, מתי ואיך נכנסתי הביתה, הכל סגור ונעול בתוכי.

מטפל הפציר בי לפתוח את התיבה הזו בתוכי, לעמוד מול הדברים ולהתמודד אבל אין לי הכוחות להיות קורבן של עורך הדין אורי דניאל.

את זה השכילה להבין גם השופטת דליה גנות.

אורי דניאל הוא מפלצת, טורפת. גבר אלים, אנס, פסיכופת שונא נשים. הוא רב אמן במניפולציות שלו ומהווה איום לכל אשה אתה הוא בא במגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *